måndag 2 april 2012

All because of Jesus

Jag har tidigare delat med mig av lite musik som har berört och betytt något för mig. Och jag tänkte faktiskt följa det temat även denna gången.

Det är ju inte långt kvar till påsken, och jag hörde en rätt passande låt till det här om dagen som man verkligen kan dansa och sjunga med i. Jag började min dag med att se solen skina och sjöng med i denna fantastiska låt:
http://www.youtube.com/watch?v=Uui-jUS8a4A

Jag lever inte på grund av mig själv, big bang eller på grund av någon annan,
JAG LEVER FÖR ATT JESUS LEVER!
Och på grund av att Gud sände sin ende son till världen, på grund av att han dog på korset och utgöt sitt dyrbara blod för våra synder, men återuppstod - Kan vi leva nu och för evigt, förenade med Gud.

Tänk att just jag får vara en del av Guds plan och skapelse. Hur häftigt är det inte?!

/ Lisa

Inga kommentarer: