onsdag 18 april 2012

Liv utan gränser

Jag älskar att läsa och just nu läser jag " Liv utan gränser" av Nick Vujicic. 
En inspirerade bok som handlar om Nicks liv och där han delar med sig av sina erfarenheter. 
Han föddes utan armar och ben och sprudlar ändå av glädje och han är en sådan inspiration!
Gud använder honom genom att han får åka runt och föreläsa och 
berätta om sin tro, sina erfarenheter och sina möjligheter. 
Gud vill använda dig! 
 Läs den om du har möjlighet! 
När jag läst färdigt den så kommer jag ställa ner den bland kyrkans egna bibliotek 
där du kan låna hem den och läsa.
 Jag vill också säga att det finns många läsvärda böcker i kyrkans bibliotek 
så kolla in den hyllan nästa gång ! :)


Här kommer också ett youtubeklipp med Nick: 



Jag läste också att Nick gifte sig i februari med sitt livs kärlek Kanae Miyahara. 
Underbart! 

Ha en underbar dag!

Kram Sara



Inga kommentarer: